Google+ mavisce paylaşımlar: ESKİLERİ YENİLEME ETKİNLİĞİ KASIM/2009

31 Ekim 2009 Cumartesi

ESKİLERİ YENİLEME ETKİNLİĞİ KASIM/2009


Seragun önderliğinde düzenlenen Eskileri Yenileme Etkinliği Kasım/2009 evsahipliğini ben yapıyorum arkadaşlar.Çalışmalarınızı sayfalarınızda yayınlayınca bana yorum yada cbox yoluyla haber verin lütfen.Hemen gelir alırım.Etkinliğimize herkes davetlidir.Blogu olmayan misafirlerimde çalışmalarını sergilemek isterlerse bana mavis62@gmail.com'dan ulaşabilirler. Ayrıca http://mavis62.blogcu.com/ adresimdende bana ulaşabilirsiniz.
Bana ulaşan arkadaşlarımın çalışmalarını hemen yayınlamaya başlıyacağım.


3 yorum :

Adsız dedi ki...

tatlım benim etkinlik projem burada verdiğim linkten alabilirsin sen yayınlayınca ben de duyuru yazımı yazarım kolaylıklar diliyorum canım

http://eylulbahcesi.blogspot.com/2009/06/pantolondan-donusen-etek-2.html

dantelistan dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşım ziyaretine geldim yorum yazayım istedim ama oğluşum durmadı yarım bıraktım neyse buğüne nasipmiş etkinliğin hayırlı olsun senin yanında olmak adına bende katılmak isterdim ama malum halim ortada bu aralar üretim yok
kızın yanındayım hala istersen kızın telefonunu yazarım görüşemiyoruz inşallah 40 mız çıkınca iyi olur bende evime giderim sana kolay gelsin

orece dedi ki...

etkinliğe hala katılabiliyorsak blogumdaki çalışmamı alırsanız sevinirim. örümcek adamdan ben 10 a