Google+ mavisce paylaşımlar: BEBEK ŞAPKASI. BEBEK HIRKASI VE ETEĞİ

11 Ekim 2009 Pazar

BEBEK ŞAPKASI. BEBEK HIRKASI VE ETEĞİ


Arkadaşım Füsun bebek şapkasının örülüşünü anlatmamı istedi.Dilim döndüğünce anlatmaya çalışayım
Şapkaya başın arka kısmına gelen yerden başlıyoruz.Şişimize 6 ilmek atalım.Düz örgü örüyoruz.Her sırada birer ilmek artırarak dilimleri oluşturuyoruz.Ben bu başlıkta 10 ilmek artırdım.İpin ve şişin kalınlığına göre ilmek sayımızı belirleyebiliriz.Başın üst kısmına gelen yere istediğimiz bir örnekle yapalım.Bu başlıkta 4'er sıra düz örgü yaptım.Renk değiştirirken örgünün yönünü de değiştirdim.4 sıra pembe, 5 sıra beyaz şeklinde ördüm.Fırfır kısmına geçerken bir örüp, bir artırdım.4 sıra haroşa örerek bitirdim.Daha sonra fırfıra başladığım yerden ilmek tutatak 1,5 cm.lastik örgü ördüm.Fırfıra geçerken artırdığım yerlerden de kordon örerek geçirdim.



Bu bebek kıyafetleri arkadaşımın torunu için.Eteğin yapımını daha önce burada anlatmıştım.

Hiç yorum yok :