Google+ mavisce paylaşımlar: KREATİV BLOGGER ÖDÜLÜ

21 Ağustos 2009 Cuma

KREATİV BLOGGER ÖDÜLÜ


Ödülü bana layık gören arkadaşım cimcime 'ye teşekkür ederim.
Ödülün Kuralları
1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 Yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- 7 Bloğun linklerini yayınlayın.
6-Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
İlk üç kuralı yerine getirdim.sıra benim ödüllerime geldi.
1-Canım ablam blogcuabla
2-ebru evim
3-eylül bahçesi
4-makhina
5-muazzezv
6-dikiş sepeti
7-örece

7. maddeyi de kısaca yazmaya çalışayım.
Her türlü elişiyle ilgilenmeye ve yapmaya çalışırım.Son gözdem kırkyama.
Örgü en çok ve en güzel yaptığım elişidir.
Yaptığım el işlerine mutlaka kendimden bir şey katarım.Gördüğümün aynısını yapmam.
Güzel yemek ve pasta, börek yaparım.
Misafirimi en güzel şekilde ağırlamaya çalışırım.
Benim için akraba ilişkileri dostluklar ve
arkadaşlıklar çok önemlidir.Tabi ailem hepsinden önemlidir.
Bana yapılan iyiliği de kötülüğü de kolay kolay unutmam.




1 yorum :

muazzez dedi ki...

Canım ödül için teşekkür ederim.Aldım sayfama götürdüm sana da kucak dolusu sevgilerimi bıraktım.