Google+ mavisce paylaşımlar: Dilber hala beresi

3 Ocak 2009 Cumartesi

Dilber hala beresi


Deryalı günlerde
bu bereyi tığ ile ördüler.Ben orada gördüğüm modeli şişle denedim.Ortaya bu bere çıktı.Çiçeklede süslenebilir tabi.Kızım bu bereye Dilber hala beresi diyor.Bunu kullanmayı düşünmüyorum.Bakalım kime hediye olur?
Berenin yapımını sormuş sevgili arkadaşım Nagice.
25 ilmek başlayıp 4 sıra gri yünle düz örgü örüyoruz.2 sıra da lacivert yünle yine düz örgü ama grinin tersi yönde örüyoruz.Yani yön örgünün üzerine ters örgü olarak.Bu şekilde 8 sıra gri örgümüzden olacak şekilde örüyoruz.Elimizde dikdörtgen şeklinde bir parça oluyor.Bunun uzun kenarından başlayarak 3 kenarından ilmek alıyoruz.Aynı üst parçayı ördüğümüz şekilde 7 sıra gri, 7 sıra da lacivert olacak şekilde örüp bitiriyoruz.Açıkta kalan kenarı da iğneyle teyel alır gibi dikerek büzüyoruz.

2 yorum :

Adsız dedi ki...

çok şık olmuş.sayılaryla yazman mümkünse çok sevinirim.http://nagice.blogspot.com/

fisunlahersey dedi ki...

(dilber hala beresi yazına yazıyorum)
canımsın eline emeğine sağlık geçen sene ben arkısını annemde bu bereyi tvde görmüşte örmüştü hastanede bi arkadaşıma hediye etmiştim,fakat ben kardeşimin hastanedeki işleriyle o kadar meşguldimki,berenin nası yapıldığını hiç bilmiyorum.
gecen sene blogcu sayfamda yayımladım şimdide blogspota koydum,fakat gecen senede istemişlerdi açıklamısını,ben bilmediğimi söylemiştim herkese,fakat şimdide blogspot sayfamda bi arkadaş istemiş açıklamsını,bende acaba bulabilirmiyimki diye nette dolanırken senin sayfa çıktı yine karşıma :)

şimdi izninle senin linkini vermek istiyorum model ssoran arkadaşa,orada açıklamasını bulabilirsiniz diyede sayfama tekrardan linkini koymak isterim eğer izin verirsen canıııımmm :)
cvp bekliyorum...