Google+ mavisce paylaşımlar: ÖRGÜ GÜNLERİ-6

23 Haziran 2007 Cumartesi

ÖRGÜ GÜNLERİ-6


Bu ayki örgü günlerinin konusu çanta.sizlerle yapımı oldukça kolay olan çantamı paylaşmak istedim.Çantamı makrome ipiyle ördüm.Lacivert 3 no makrome ipiyle çantamın olmasını istediğim büyüklükten biraz daha fazla zincir çektim.Çünkü; arasından ip geçirildiği zaman bloğumuz biraz küçülüyor. Üzerine 34 tane yuva yaptım.Yüksekliği 20 yuva olana kadar örmeye devam ettim.Daha sonra farklı renklerde makrome iplerini çengelli iğne yardımıyla bu yuvalardan geçirdim.İpleri geçirirken hasır örgüsü olmasına dikkat ettim.Ben renk olarak pembe, gri ve mor renkleri tercih ettim.Bu şekilde 2 tane blok hazırladım.Kenarınıda yine tığla istediğim kalınlıkta çevresi ölçüsünde ördüm.Fermuar dikmek için sadece bir geniş kenar uzunluğu kadar olan kısmı ikiye ayırarak ördüm.Yine kenarla hazırladığım blokları çengelli iğne yardımıyla gri renkle çaprazlama şeklinde birleştirdim.
Örgü Günlerimizin 6. na bu ay handworks arkadaşım evsahipliği yapıyor.Kendisine sonsuz teşekkürler.

2 yorum :

Adsız dedi ki...

iyi günler canım finikeden antalyaya kardeşimin yanına uğradık derken gezi uzadı nihayet gece 3 te geldik görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

Blogcunun yüzünden yeni blog açmak durumunda
kaldım, yeni bloguma beklerim ve bağlantılarına
eklersen sevinirim, teşekkür ederim...
iyi haftalar, sevgiler....
http://supprusstaki.blogspot.com