Google+ mavisce paylaşımlar: ÇANTALARIM-3

20 Mayıs 2007 Pazar

ÇANTALARIM-3







5 yorum :

Adsız dedi ki...

Tık tık tık ben geldim Müjgancım canım nasılsın.gece yarısı kahve içmeye geldim sana valla yakın olsam gelirdim sana özledim. düğünümüz çok güzel oldu darısı seninkilerin başına resimleri koyarım bloğuma sonra.ama biraz buruğum ya alışamadım 2 gündür ağlıyorum kızımın resimlrine bakıp onlar şimdi yoklar balayına gittiler gelince kavuşucam kızıma Allahtan bursa da oturacaklarda görebilcem onları valla çok zormuş ya kız vermek.Önemli olan onların mutluluğu ben nasıl olsa alışıcam.Bilgisayarda bozuktu yapıldı çokşükür onunla oyalanıcam artık siparişimde var.EE seninde yaptığın çantalar çok güzel olmuş ellerine sağlıkiyisin dimi aman iyi ol Çoköptüm arkadaşım seni kendine iyi bak sonra gene görüşürüz.Kahvemi içtim gidiyorum Öptüm bye Oya

Adsız dedi ki...

Merhaba Müjgancım ellerine sağlık çantaların güzel olmuş

sevgilerimi gönderiyorum Mudanya dan Denizli ye

Adsız dedi ki...

günaydın Müjgancım blogunu blogspottan blogcu olarak değiştirsen mesela adını Maviş(20) olarak değiştirsen bir dene bakalım öyle olacakmıMutlu pazarlar sana canımöptüm seniOYA

Adsız dedi ki...

Selam Müjgan'cım iyi olmuş böyle Maviş62 daha kolay ulaşılabiliniyor sana cbox umu kaldırdın yok olmuş.Benim blogda ATATÜRK'ÜN RİCASI ADINDAbir şiir ve onun altında gene bir şiir var bendeçok beğendim babişko.blogcu.com dan aldım Atatürk'ün Ricası şiirini.Onun altındaki şiiride nacromancer.blogcu.com dan izin alarak ekledim. sende koysana bloğuna biliyorumki sende çok duyarlısın bu konuda hepbirlik olmalıyız değilmi yoksa memleket elden gidecek valla.Tekrar hayırlı olsun bloğun çok öptüm seni muck muck muck.SEvgiler Oya

Adsız dedi ki...

Merhaba.. Benim acemice hazırladığım blogumun ilk ziyaretçisi olmuşsunuz.. Çok teşekkürler ve de hoşgeldiniz.. Diğer blogunuza da yazdım ama buradan da selam vermek istedim. İnşallah ben de sizler gibi öğrendikçe blogumu geliştireceğim. Şimdilik çok boş tabii. Sevgiler.. Mevhibe