Google+ mavisce paylaşımlar: Haşlanmış yumurta sarısı ile kurabiye

6 Ocak 2010 Çarşamba

Haşlanmış yumurta sarısı ile kurabiye


Bloglarda gezintim sırasında arkadaşım sevimli hayat'ta bu tarife rastladim.

Az malzeme ile yapılan farklı bir lezzet.Tabi benim elime geçince de biraz değişikliğe uğradı.Ben margarin yerine sıvı yağ kullandım.Tadına bakanlar çok beğendi.

Malzeme:2 adet haşlanmış yumurta sarısı

1/2 çay bardağı pudra şekeri

1 çay bardağı sıvı yağ

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

Aldığı kadar un

Yapılışı: Malzemelerin hepsini karıştırıp ele yapışmayan bir hamur elde ediyoruz.İstenilen şekli verip önceden ısıtılmış fırında 170 derecede pişiriyoruz.Daha sonra da pudra şekeri ve bir miktar tarçını karıştırıp kurabiyeleri bu karışım ile kaplıyoruz.Afiyet olsun!!!

1 yorum :

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık sevgiler keyifli bir gün diliyorum