Google+ mavisce paylaşımlar: MARUZATIM VAR

28 Aralık 2009 Pazartesi

MARUZATIM VAR

Arkadaşlar, çalıntı sadece resim veya yazı olarak yapılmıyor maalesef bu sayfalarda.Paylaşım çok güzel şey.Ben yaklaşık 4 senedir blog yazarıyım.Amacım bugüne kadar hep birşeyleri paylaşmak oldu.Bildiğimi öğretmek bilmediğimi öğrenmek.Ama bunu yaparken de hep karşımdakine saygılı oldum.Birşey öğrendimse bunu kimden aldığımı veya fikir kiminse onun adını veya linkini mutlaka verdim.Aynı şekilde benden alınan fikirlerde de benim linkimin veya adımın geçmesini istemem herhalde yadırganacak birşey değildir.Bir arkadaşımın sayfasında bugün rastladığım bir şey bunları yazmama sebep oldu.Biraz daha dikkat çekmek istedim bu konuya.Arkadaşımın sayfasının başında da emek hırsızlığına hayır logosu var.
Ayrıca bu konuda çok hashas davranan arkadaşım fisunla herşey'e de çok teşekkür ediyorum.Tarifini istediği bereyi kendisi örmüş ve yayınlarken de benim linkimi vererek teşekkür etmiş.Ben de kendisine saygısından ötürü çok teşekkür ederim.Böyle arkadaşlarımızın çoğalmasını dileyerek yazımı sonlandırıyorum.

2 yorum :

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bu konuda sasna katılıyor ve destekliyorum canım. sevgiler

Unknown dedi ki...

Mutlu yıllar herşey gönlünüzce olsun sevgiyle kalın...